събота, 24 януари 2009 г.

ilk defa içli köfte

vallahi ne yalan söyleyeyim ilk denememdi ve malzemeleri de elimdekiler kadar kullandım
ne mi lazım ?
köftelık bulgur (1bardak)
soğan (2adet)
kıyma (bir kase)
yumurta(1tane)
un (2 kaşık)
salça
tuz karabiber kekik kimyon kırmızı biber maydanoz

parantez içindekiler benim kullandığım miktarlar. önce bulguru kaynar suyla ıslattım şişmesi için. sonra soğanları doğradım koydum tavaya pembeleşsinler kıymanın yarısından az fazlasını ilave ettim soğanlara geri kalanı da bulgurla karıştırdım.soğan ve kıyma kavrulurken içine kimyon kekik tuz karabiber kırmızı biber koydum hazııır. bulguru çiğ kıymayı yumurtayı unu tuz 2 kaşık salçayı da bi güzel karıştırdım oldu dış harc devamı da resimlerde....





buraya kadar tamam da burda kararsız kaldım. şimdi bu yaptıklarımı kızartacak mıyım haşlayacakmıyım. vallahi aramadım değil. internetten çok tariflere baktım hepsi haşlanacak diyo ama ben tatmin olmuyorum. görüntüde hiç de haşlanmış gibi durmuyorlar hepsi kızarmış gibi duruyo. bende ne yaptım.... yarısını haşladım sonra kızarttım diğer yarısını da haşlamadan kızarttım. haşlananlar taralejko gibi oldular. görüntü bu. bloğumu ziyaret edenler karar versin. yemekteyiz programında değilim çok şükür yoksa aylarca eleştirileri bitmez


Няма коментари:

Публикуване на коментар