петък, 23 януари 2009 г.

kutsal topraklardan fotoğraf makinesine yansıyanlar

Medineye varamadım gül kokusu alamadım ben Rasule doyamadım yaralıyım yaralıyım ben

Tertemiz abdesthaneler vucudunu maneviyat da ruhunu temizliyor Medinede.












bu resmi çekecez diye az kalsın kaptırıyorduk makineyi araplara. makineye değil içindeki resimlere yanacaktım en çok. neden yasak olduğunu da bir türlü çözmüş değilim ama...


Ne muhteşe kalabalık. Ve bende bu insan selinin içindeyim Şükürler olsun Rabbim


Günahlarımız çoook ....
Sen bizleri bağışla ya Rabbi
bizlere ahırette ve dünyada iyilik ver
bizi cehenem azabından koru...


sabır sabır sabır ve yine sabır







temizlikçiler de tavaf halinde kabeyi temizliyorlar. ve ardından mislerin misleri
Ey Rabbim yine gitmeyi nasib et ki vardığmda alnımı o mermere kaldırmamak üzere koyayım
Safa ve Merve tepeleri. Hani nerde tepeler .... Yok ... içeriye girdiğinde sadece birinci katta tepe nmına bişey görebilirsin. orda da say'larını eda edersin. 2. ve 3. katlardan da tabi ki tavaflar ve saylar rahatlıkla yapılıyor


2 saat tırmanıştan sonra ulaştık Peygamberimizin gizlendiği mağraya. bizim için yol yapmışlar. ama o zamanlar yol yoktu



deveciğin haline vay..
dağın tepesine çıkartmışlar yetmezmiş gibi bir de her gelen sırtına biniyor (resim çektirmek için) ispat için tabi. yoksa deve gördüm diyemez. onu da eğitmişler sırtına binince biri poz verirmiş gibi kaldırıyo kafasını inince de sırtından indiriyo kafasını aşağıya.

Araplar için Türklerin hepsi patron. çünkü alışverişi en çok onlar yapıyor da ondan. malların da hepsi china ama olsun manevi değeri var ;) nerden?- mekkeden efendim!




bizim film şeridimizdeki başrol oyuncuları











Няма коментари:

Публикуване на коментар